miercuri, 17 decembrie 2014

„Divergent” de Veronica Roth

        Cartea am reușit s-o citesc în luna noiembrie, deși n-a fost ceva prea planificat. Cu atât mai mai mult cu cât am văzut filmul înainte. Dar așa a fost să fie, și chiar nu am ce să regret.
        Cartea m-a ajutat s-o înțeleg pe Tris mult mai bine prin prisma introspecției, dar nu numai atât, am reușit să înțeleg ceva mai bine și alte personaje din serie. În plus m-a captivat și universul imaginat de autoare, sistemul cu 5 facțiuni create fiecare în jurul unei singure trăsături de caracter dominante cât și existența unor persoane care nu se pot potrivi strict pe câte o singură calitate. Totuși, nu-i dau decât o notă de 6,5/10, ideea bazată pe o trăsătură dominantă nu mi se pare cea mai originală din câte-am citit până acuma.

Niciun comentariu: